Assalamualaikum,
Eeee gangguan (e-Gangguan) dari SYABAS.
KLANG/SHAH ALAM
- Tempoh
- 14 Mar 2012 08:00 am Hingga 15 Mar 2012 08:00 pm*SYABAS ingin memaklumkan tempoh masa gangguan bekalan air tersebut dianggarkan selama 36 jam iaitu bermula pada jam 8.00 pagi, 14 Mac 2012 (Rabu) sehingga 8.00 malam, 15 Mac 2012 (Khamis). Walau bagaimanapun, sebahagian kawasan daripada 7 wilayah terlibat khususnya kawasan rendah berkemungkinan akan terus mendapat bekalan air dalam tempoh tersebut tanpa sebarang gangguan bekalan air kerana mendapat sumber daripada loji-loji rawatan yang lain termasuk LRA SSP2, SSP3, Sungai Langat dan Sungai Semenyih serta simpanan dalam kolam-kolam air yang tersedia.
- Keterangan
- Kerja-kerja penggantian 'Sluice Valve' bersaiz 800mm pam No. 7 di Rumah Pam Air Mentah (RWPH), pengantian 'Delivery Sluice Valve' bersaiz 1350mm pam no.7 dan 'Suction Butterfly Valve' bersaiz 1450mm di Rumah Pam Air Bersih (TWPH) dan serta kerja-kerja penyenggaraan 'Feeder' elektrikal No.1 oleh pihak pengendali Loji Rawatan Air (LRA) Sg. Selangor Fasa 1 (SSP1), iaitu Syarikat Pengeluar Air Sungai Selangor (SPLASH).
- KAWASAN TERLIBAT.
- 1. Seluruh Kawasan Sunway Kayangan2. Seluruh Kawasan Subang Impian ( Jalan Pulau Indah)3. Seluruh Kawasan Sunway Suria4. Seluruh Kawasan Puncak Perdana5. Seluruh Kawasan Sungai Kapar Indah6. Seluruh Kawasan Pekan Meru, Bukit Kerayong, Kg. Budiman, Felda Bukit Cerakah, Cerakah Jaya,Bukit Kapar dan kawasan sekitar7. Seluruh kawasan Kg. Delik Kanan8. Seluruh Kawasan Kg. Delik Kiri9. Seluruh Kawasan Kg. Delik Dalam10. Seluruh Kawasan Kg. Delik Baru11. Seluruh Kawasan Kg. Sungai Udang12. Seluruh Kawasan Jalan Sg. Bertik13. Seluruh Kawasan Jalan yadi14. Seluruh Kawasan Jalan Batu Unjur15. Seluruh Kawasan Jalan Kim Chuan16. Seluruh Kawasan Taman Kim Chuan17. Seluruh Kawasan Taman Bayu Perdana18. Seluruh Kawasan Flat Sri Angkasa19. Seluruh Kawasan Vista Indah Apartment20. Seluruh Kawasan Bandar Puteri21. Seluruh Kawasan Bandar Ambang Botanic22. Seluruh Kawasan Taman Kota Permai23. Seluruh Kawasan Bandar Botanic24. Seluruh Kawasan Bandar Bukit Tinggi 1 dan 225. Seluruh Kawasan Flat Pendamar Indah26. Seluruh Kawasan Taman Sentosa27. Seluruh Kawasan Bandar parklands28. Seluruh Kawasan Kg. Idaman29. Seluruh Kawasan Taman Gembira30. Seluruh Kawasan Jalan Raja Lumu31. Seluruh Kawasan Flat Perumahan Teluk Gadong Indah A32. Seluruh Kawasan Rumah Teres Teluk Gedung Indah A33. Seluruh Kawasan Flat Pandamaran Indah34. Seluruh Kawasan Kg. Pandamar35. Seluruh Kawasan Jalan Tengku Badar36. Seluruh Kawasan Persiaran Raja Muda Musa37. Seluruh Kawasan Jalan Kastam38. Seluruh Kawasan pandamaran39. Seluruh Kawasan pandamaran jaya40. Seluruh Kawasan Taman Telok Gedung Besar41. Seluruh Kawasan Sobena Jaya, Pendamar
- Sebarang pertanyaan lanjut; sila hubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan [PUSPEL] menerusi talian bebas tol 1-800-88-5252 atau SMS;
- dengan menaip PUSPEL<jarak><aduan/pertanyaan>, dan hantar ke 39222.
- Informasi ini juga boleh diperolehi dari laman web SYABAS di www.syabas.com.my; www.twitter.com/puspel dan "facebook" dengan menaip "puspel" atau "puspel syabas".
No comments:
Post a Comment