Thursday, February 24

Thanks to Gadis-Gadis at YouTube


terima kasih , xiexie , nandri

because of their videos i learn a lot of songs
walaupun agaak terkial-kial but but i learn maa
yaa yaa , you wanna say the 'L' word ? go on , idc at all
and and tidak perlu lagy nak wait fo my dad to teach me the chord
but but he help me betulkan chord yang sala and and make it sound better
ohh abah , you are the BEST 
nah flying kiss  , mwaaahh mwaah

so if sudi , youguys can send me a link an easy song fo me to learn
tau tau , please leave me the link at the comment box



i will learn learn and and keep learning a new songs
*actually lagu yang senagsenag jee 
hey , apa apa gelaak ? at least i learned , okaay 
you ada , haa tiada kan kan

after this fo those yang naa santaii di padang
 ask me out !  kita rosakkan lagu orang
HA HA HA*gelak jahat

eh eh , telupaa
i learn because i LOVE singging and and do things i love
just to entertain myself and others
 make everybody around me Smile like kerang busuk
you know waht is kerang busuk ?
hee , itu kerang yang sudah lamaa then busuuk so kerang busuk
haha , not funny





rawwr , iloveyou ♥

7 comments:

Insyirah Nur Zakaria said...

Ajar akuuuuu ! babe, nak link :)

nik farina aishah.... :) said...

makcik ajar aku jugak main tu .. hahah nty lepak padang sama2 ko min gitrar.. hahah

Daatin said...

yelaa , jangan cakaap jee .jom jom , aku memang belajar nak nyanyi ramai ramai .haha

nik farina aishah.... :) said...

jom jom .. aku on je .. contact me ok..haha

Daatin said...

okaaay :) natyy tau .bilaa bilaa ?

nana banaras said...

cool . sing me a song ! (; tehee

Daatin said...

Yeaah , joom ke padang ! kita nyanyii