Saturday, January 22

Farewell Brotha♥



sob sob sob

grrr , adik adik is leaving me
my lil brotha dapat MRSM Kota Putra 
lepas Safwan this time Syakir pulaa
my mum actually cried when MARA called her 
said that my brotha diterima
so so today
my mum , Syakir and myself
spend time
lunch at Cozy House * favorite restaurant
shopping shopping
walking running
haha



i'm gonna miss you lil brotha 

this sunday maybe ikut ke terengganu
cause chances nak jumpa lagy memang tipis
waaaaaaaaaaaa
meh la tisuuu cepat
takkan nak bia my tears flow je
pray fo him


eh eh 
lupa pulaa
tady pergy Sogo , jumpa Alyah
then tempat keje dye need worker
secara rakus i filled up borang tu
and and
dye interview
dah dapat if start next week
tapi Rabun *follower setia tahu siapa said yang cost tinggi
so kene fikir betul betul
and and
nak ke abah tu bg keje

oh oh oh

bosan nye post ny
haha


 rawwr , iloveyou ♥ 


No comments: