Thursday, March 3

Evening Soundtrack



we had a great wonderful day today 
fill our evening by ruining others beautiful songs
HAAHAA


thanks to my girly sweet lovely beautiful girf



there are awesome singer and great song defacer
yeess , without doubt .
*sambiil meng-anguk anguuk yakiin -.-

fyi , they sang fo their beloved too but but not me
i dont have one , jealous jealous degan merekaa
*saya doakan kamu bahagiaa

riindu naa santaii besama yang laiin yang busy sangaat kerja tuu
'' girf , dah dah laa tu , lepaak dengan aku pulaa , grrr ! ''

thanks fo this memory Naana and Niinaa
their post is much better than mine (:
suppose post ny di post yesterday cause kamii pergy semalam , hee



and and saya date dengan potential boyfriend wannabe , HAHA
*geddik nak highlight 
N , mata awaak betul betuul keciil laa
and and awak betul betul tinggy  -.-'

Intaan Surayaa , stop bahan saya
awaak buad saya maluu , sangaat sangaat
*sayanng riindu awaak






rawwr , iloveyou ♥

4 comments:

nik farina aishah.... :) said...

hahah ,, nik nmpk macam pemain pro kat situ .. hahahahahahhahah

Daatin said...

niik memuji diri sendiri disituuuu , lalalaaaal

Unknown said...

awak , mata dia kecil , tggi, dia hot , fuyoh ,

hahaha sy rndu awak jugak <3

Daatin said...

hot lagy d awaaak :) merekaa memang tinggy -.-
sabaa jelaa , HAHA

terima kasiih merindui saya , waaah <3