Thursday, June 30

Family Date.

Assalamualaikum taknakjawab Wa'alaikumsalam sayatolongjawabkann 

late post , Saturday 25th





I've been so close with them fo 2years kott , yeah they're like my real family
walaupun bukan but they really nice to me , ibu do love me LOL

 before lunch nak pergi bowling but dah fully booked 
so change plan tunggu baba

teharu baba comment by calling me 'my daughter'
teharuuuuu sangatt !

we had lunch together , seriously comfortable sangatt
imissyouguyssomuch :')

3days left , hee
fyi , today pergi hari canteen teknik gombak
bangreez tak bawa DSLR dia so no photo la kann , haiih

esok nak date dengan my girls pulaa but some of them busy kerja so sob sob sikitt
still cant wait for tomorrow

p/s transfomers 3 bosan , LMFAO

eh eh lupa pulaa. gambar khas untuk si minah kuat boom saya, cik Adrinna.



 rawwrrawwr , aiviyeuw

No comments: