Wednesday, June 1

Filling up my day with happiness.

Assalamualaikum , Wa'alaikumsalam *sayatolongjawabkann


yeaaay me , horaaaay horaaay , i bought it finally horaaayhoraaaay
err , syeeqa this album is so last month -.-

whateveeerrr ! hey , nak pinjam taa ? okay ta bole , hehh

okay pagipagi nii saya merayap ke badminton court
semalam kalahkan Syah and Yaya  , okay terimakasih tahu saya hebad , hhahaha
bole dikatakan like everyday pergi main badmintonmintoon
so yes i'm addict to it


spending my sakibaki day with dato'  , semestinyelaaa

okay fo those yang nak compete or nak lawan beregu , mehh lawan saya 
fo immature sajaa , hahahahha

 okay saya guraugurau , tana compete so dont take it seriously , hehh

minggu ni penuh denga keexcitedan , marah cikgu bm saya





 rawwrrawwr , aiviyeuw

No comments: