Sunday, June 24

Pengapit Si Kacak.

Assalamualaikum. Muah muah sikit  


Perghh makin kacak Asraf ku..If he could grow than kind of mustacheyy. Yuurghh.. I'll shave it.
p.s b marah panggil Aserap. Hoho

Tadi jadi pengapit Si Kacak kat pekeliling.. ehem ehem this is my first time pergi pekeliling. Lameeee~
Awhhh macam nak hantar pergi jauhh padahal pahang je. Overrrrrr *pegerakan bibir yang over mata jeling*
 Datang and balik dengan nuham.. just two of us and yeahh start with the not-so-lucky love story from him

While waiting for jam dua dikerat setengah, we decided to have vla-vla-vla *beborak*
It almost half an hour of waiting but yet tak rasa lama.. nampak sangat we had fun. Hahaha perasaan


Rasa tak nak lepas je, ishhh geram geram.. I hold his arm real tight until the time come.
I know lately I posted banyak sangat pasal b cause Im in laaav so Im sorry and I likeyyy.
I love my b and he's everything to me. 
My MAN. My BESTFRIEND. My LOVE. My ONE and two and three.. Hahaa


Asraf, Love you.

 Thank you

No comments: